Od banky či pojišťovny dnes klienti nechtějí pouze zajímavé produkty a inovace. Rozhodující je také úroveň komunikace, bez které se kvalitní finanční domy neobejdou. Zákazníci očekávají, že na své dotazy v případě potřeby dostanou rychlé a plnohodnotné odpovědi. Také z tohoto důvodu tvořila kvalita komunikace desetinu z celkového hodnocení při výběru těch nejlepších bank a pojišťoven.

V článku se dále dozvíte

  • Banky a pojišťovny prošly testováním, které odhalilo, jak dokážou komunikovat se svými zákazníky.
  • Hodnotily se telefonické hovory s operátory i reakce na e-mailové dotazy od klientů.
  • Rozdíly odhalila zejména elektronická komunikace. Nejlépe si vedla Komerční banka i Komerční pojišťovna.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru