V roce 2000 vyskočila průměrná cena reklamního spotu vysílaná během finále ligy amerického fotbalu v USA z 1,5 milionu dolarů na 2 miliony. Šlo o největší meziroční skok v historii Super Bowlu.
Od roku 2000, bez ohledu na ekonomickou kondici firem, bylo zájemců o reklamu vždy tolik, že cena šla kontinuálně nahoru. Ne tak rychle jako na vrcholu dot-com bubliny, ale postupně vyrostla až na aktuální 4 miliony dolarů.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru