Společnost Bezreklamky dlouhodobě inzeruje telefonní čísla, na nichž její operátoři slibují zákazníkům výdělek až několik tisíc měsíčně – prý za obsazení jejich volné plochy využitelné pro reklamu (např. auta či plotu).

Společnost však nezprostředkovává skutečnou reklamu, ale zajišťuje pouhé nabídnutí reklamní plochy na svých internetových stránkách bez jakékoliv záruky výdělku. Po klientovi přitom požaduje zaplatit za tyto "služby" více než 3000 korun v prvním roce s automatickým prodlužováním smlouvy, každý rok za 2990 Kč.

Spotřebitelé však z jednání společnosti a telefonické nabídky získávají zcela jiný dojem o nabízených službách: proškolení telefonisté je ujišťují, že se jim brzy někdo ozve, že mají přetlak poptávky po volných plochách, a především – rovnou telefonicky uzavírají se "zákazníkem" smlouvu, aniž by ho podrobně informovali.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru