Bohatí versus chudí. Jaká je životní filosofie milionářů a jak se jejich mentalita liší od průměrných lidí? To se pokusil v knize How Rich People Think ukázat její autor Steve Siebold na základě rozhovorů s bohatými lidmi z celého světa.

"Průměrní lidé věří, že potřebují peníze, aby se mohli obohatit. Bohatí lidé použijí peníze jiných lidí."

Bohatí lidé se nebojí investovat do své budoucnosti z kapes jiných lidí. Průměrní lidé si na rozdíl od bohatých myslí, že je potřeba vydělat si nějaké peníze, aby si mohli vydělat ještě víc, popisuje Siebold.

"Průměrní lidé se domnívají, že trhy jsou poháněny logikou a strategiemi. Bohatí lidé vědí, že jsou poháněny emocemi a chamtivostí."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jak přemýšlejí bohatí? To je název knihy, jejíž autor Steve Siebold odhaluje čtenářům, jak moc se liší uvažování bohatých lidí a lidí s průměrným platem. Podívejte se na deset různých myšlenek deseti různých milionářů z celého světa.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru