"Rodinné" tarify operátorů jsou postavené na tom, co firemní zákazníci znají už léta - na neomezeném volání v rámci skupiny (případně i posílání SMS) za paušál.

Nebyli by to ale čeští operátoři, aby si nenechali své služby královsky zaplatit.

Své rodinné nabídky zveřejnili v srpnu Vodafone s T-Mobilem. Oba cílí na rodinné zákazníky trochu jinak. Vodafone vsadil na sdílený účet, ze kterého všichni volající v rámci rodiny odečítají volné minuty.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • České rodiny se učí volat si zdarma. Po Vodafonu představil své rodinné tarify i konkurenční T-Mobile. Ceny ale nastavil vysoko - v porovnání se zahraničím i několikanásobně. Čechům se tak novinka nemusí v mnoha případech vůbec vyplatit.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru