Díky většímu množství reklamy překonala internetová společnost Twitter očekávání finančních expertů. V prvním čtvrtletí roku utržila 250 milionů dolarů namísto očekávaných 241 milionů. Přibylo jí také uživatelů.

Tyto nárůsty ale nestačily k tomu, aby uspokojily investory, které stále více zneklidňuje výsledek nepříliš úspěšného úsilí Twitteru Inc. získat masy uživatelů. Akcie společnosti nyní klesly o 8,5 procenta na 39 dolarů a její hospodaření je celkově dále ztrátové.

Největší sociální internetová komunikační síť Facebook minulý týden oznámila, že celkový počet jejích uživatelů dosáhl koncem března 1,28 miliardy. Akcie Facebooku po zveřejnění čtvrtletní bilance vzrostly o tři procenta na 63,05 dolaru.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru