Informace jsou základ. To platí i pro pojišťovny, které potřebují mít co nejpřesnější obrázek o svých klientech. Jenže i přes poměrně detailní údaje, které mají již nyní k dispozici, nejsou na tomto „poli“ nejdále.

Německá společnost Allianz, která patří k největším pojišťovacím koncernům na světě, se proto obává překvapivé konkurence.

Tou by se podle vedení pojišťovny v Mnichově totiž mohly stát internetové špičky Facebook nebo Google. Podmínky pro jejich vstup na trh pojištění jsou prý ideální: dostatek kvalitních informací o milionech lidí.

Allianz disponuje sice už nyní obrovským množstvím údajů o svých klientech, zatím je ale nedokáže maximálně propojit a využít. Proto se chce nyní zaměřit více na technologie. „Musíme přenést agendu z venkova do digitálního světa,“ cituje týdeník Die Zeit Bernda Heinemanna, který má v představenstvu Allianz pro Německo na starosti management trhu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru