Informace jsou základ. To platí i pro pojišťovny, které potřebují mít co nejpřesnější obrázek o svých klientech. Jenže i přes poměrně detailní údaje, které mají již nyní k dispozici, nejsou na tomto „poli“ nejdále.
Německá společnost Allianz, která patří k největším pojišťovacím koncernům na světě, se proto obává překvapivé konkurence.
Tou by se podle vedení pojišťovny v Mnichově totiž mohly stát internetové špičky Facebook nebo Google. Podmínky pro jejich vstup na trh pojištění jsou prý ideální: dostatek kvalitních informací o milionech lidí.
Allianz disponuje sice už nyní obrovským množstvím údajů o svých klientech, zatím je ale nedokáže maximálně propojit a využít. Proto se chce nyní zaměřit více na technologie. „Musíme přenést agendu z venkova do digitálního světa,“ cituje týdeník Die Zeit Bernda Heinemanna, který má v představenstvu Allianz pro Německo na starosti management trhu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru