Nejvýdělečnější den v historii on-line nákupů měli v pátek po vánočních svátcích britští obchodníci. Slevy lidé využívali hlavně ze svých domovů, kde zůstali hlavně kvůli špatnému počasí.

Britové tak nakupovali hlavně prostřednictvím svých telefonů nebo tabletů.

I to nejspíše přispělo k novému rekordu. Podle asociace internetových obchodníků činil páteční obrat internetových obchodů 590 milionů liber. O dvacet procent víc než v minulém roce.

Celková útrata byla naopak nižší než se očekávalo. Z předpokládaných 2,97 miliardy liber lidé utratili "pouze" 2, 2 miliardy.

Podle serveru Experian Marketing Services, který se zabývá zákazníky a marketingem, bylo slovo sleva nebo slevy na Štědrý den jedním z 88 vyhledávaných výrazů.

Internetoví zákazníci strávili na internetu mezi Štědrým dnem a 26. prosincem, takzvaným Boxing Day, průměrně 40 minut.

Související