Dvě největší české banky se chystají rozšířit svůj byznys daleko za hranice své tradiční nabídky. Česká spořitelna a ČSOB k tomu využijí nejnovější technologie a především data o chování svých zákazníků, která už nyní sbírají. Banky tak budou například radit, kde lze výhodněji sehnat věci, které jejich klient často nakupuje.

Nové – a dosud nebankovní – služby by se na trhu mohly objevit již příští rok.

„Banky se například stanou prostředníky, poradci či prodejci lístků, nemovitostí nebo aut, ale mohou také pomoci při různých nepříznivých životních situacích,“ říká šéf IT oddělení ČSOB Radek Hájek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.