V Praze spolu mluví špičky českého maloobchodu o budoucnosti svého byznysu. Začala největší tuzemská konference obchodníků Retail Summit, jejíž dvacátý ročník hlásí rekordní účast. Na dvoudenní konferenci přijelo přes 1000 lidí. České obchodníky trápí především malá ochota tuzemských zákazníků utrácet a tvrdý konkurenční boj, který tlačí ceny nízko.

Na summitu už promluvil mimo jiné ekonom Tomáš Sedláček. Podle něj není nespokojenost a negativní naladění v Česku na místě.

"Naše ekonomika není v depresi, naše ekonomika trpí maniodepresivitou a to je úplně jiná nemoc," říká Sedláček s tím, že vývoj české ekonomiky v posledních dvaceti letech je přirozený a nedá se čekat, aby tuzemské hospodářství pouze lineárně rostlo.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru