Seznam.cz letos učinil další krok v rámci strategie, kterou chce oslabit pozici klasických televizí. Spustil filmové středy, v kterých od šesti hodin večer nabízí ke sledování český film.

I když je výkonný ředitel Seznamu Michal Feix s počty diváků, které pravidelně přesahují sto tisíc, spokojen, je si vědom toho, že by čísla mohla být ještě lepší.

"Tím stropem v počtu uživatelů pak není to, že by lidé nechtěli sledovat náš obsah, ale že ho v některých lokalitách kvůli pomalému internetovému připojení sledovat nemohou," reaguje na nedávno zveřejněnou studii Českého telekomunikačního úřadu.

Seznam.cz se chystá i do segmentu chytrých televizí.

"Jsou dva typy služeb, o kterých si myslíme, že pro televizi dávají smysl. První z nich je už dnes osvědčený televizní model lineárního vysílání. Jinými slovy, pustíte si například kontinuální vysílání zpravodajství Novinky.cz. Dalším modelem je video-on-demand," říká Feix a dodává, že pro oba modely má Seznam již připravené pořady.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru