Známe to všichni z reklamy. Nebohý stařík se sotva plouží, vypadá jako pár minut před smrtí. Ale pak spolkne zázračnou pilulku a ve zbytku stopáže reklamy jezdí na bruslích nebo metá kozelce. Potravinové doplňky jsou do značné míry obchodem s lidskou důvěrou. Každopádně však představují legitimní, a hlavně miliardový byznys. V Česku, v Evropě i ve světě. Opanovaly ho známé a zavedené značky, o jejichž úspěchu rozhodují peníze vynaložené na marketing a reklamu.

Pět kluků z Moravy se v tomhle byznysu rozhodlo udělat "průvan". Jejich nápad - mimochodem oceněný i porotou ankety Nápad roku 2013, které je týdeník Ekonom hlavním mediálním partnerem - je jednoduchý. Proč lidem nenabídnout, aby si svůj preparát vytvořili sami, podle toho, jestli je zrovna trápí "zhoršená paměť", "srdíčko a vysoký tlak", nebo "potíže s erekcí"? Vytvořili on-line nástroj, kde si lidé na webu "naklikají" své obtíže a na základě toho si objednají pilulku "na míru". Tu jim na Moravě vyrobí a pošlou poštou. Firma Mixturam má však globální ambice.

V článku se dále dozvíte

  • Bolí vás klouby a chtěli byste mít lepší náladu? "Namíchejte" si zázračný lék. Pět kluků z Moravy se rozhodlo udělat "průvan" v byznysu s léky na míru.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru