Když chtěl nedávno podnikatel Jan Beránek zahrnout do rámcové smlouvy s Vodafonem nové zaměstnance, neuspěl. Prý kvůli malé útratě.

"Zůstal nám tarif, ve kterém za minutu platíme přibližně tři koruny," říká třiadvacetiletý spolumajitel digitální agentury User Technologies.

V Česku neexistuje skupina zákazníků, která by měla dražší volání – levněji než drobní podnikatelé volají kromě velkých firem dokonce i domácnosti.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Ceny volání pro malé firmy a živnostníky jsou až o polovinu vyšší, než je průměr celého trhu, uvádí studie Českého telekomunikačního úřadu. Na výhodné ceny od operátorů dosáhnou jen největší firmy.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.