Čeští mobilní operátoři jsou drazí. Ceníkové ceny se za posledních několik let prakticky nepohnuly a za stejné peníze obvykle získají zákazníci i skoro stejné množství služeb, ať jim na displeji mobilu svítí O2, T-Mobile nebo Vodafone. Poklidný oligopol operátorů ale může prorazit zákazník vlastní aktivitou, díky které se dostane na výrazně lepší ceny.

Operátoři totiž nemají jen veřejný běžný ceník. Zákazníkům, kteří utrácejí zajímavější částky, ale po vypršení smlouvy zvažují odchod ke konkurenci, umějí všichni tři nabídnout výrazně zajímavější individuální podmínky. V zemi, kde má podle statistik průměrně každý třetí Čech dva mobily, je pro ně udržení zákazníka důležité. Operátor tak často neváhá a je ochoten poskytnout výrazné slevy v řádu desítek procent či přihodit za stejnou cenu více služeb.

V článku se dále dozvíte

  • I firmy s miliardovými zisky a zázemím těch největších světových telekomunikačních skupin se v Česku dokážou chovat jak poslední prodejce koberců na trhu v Bagdádu. Máte s vyjednáváním s operátory také špatné zkušenosti? Podělte se s námi.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru