Automobilka Škoda v tichosti poupravila své nové logo. Chce, aby budilo "výraznější vizuální dojem" a bylo možno jej použít i na "tmavém pozadí".

Barvy loga i okřídlený šíp zůstávají stejné, změn si lze všimnout na výraznějším orámování šípu, kruh okolo loga bude světlejší. Informoval o tom server novinky.cz.

Škoda o podobě nového loga mimo automobilku prakticky vůbec nehovořila, například tiskové oddělení automobilky ke změně nepřipravilo žádnou zprávu.

 

Nové logo se na oficiálních materiálech objevilo 1. července, od 15. července se používá i v reklamách. Na automobilech se nové logo objeví od roku 2012.

 

Upravené logo vychází z nové podoby, které automobilka představila v březnu na autosalonu v Ženevě. 

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru