Máte nápad, potřebné finance, dokonce i prostory, ale svůj podnik nakonec nespustíte. Proč? Kvůli kuráži − není snadné vsadit na jeden dobrý nápad. A pro ženy je to ještě těžší než pro muže. Každá třetí Češka si podle dat Makra přeje začít podnikat, ale jen osm procent z nich věří, že se jim to opravdu splní. Důvěřovat sám sobě každý nedokáže, proto mnoho firem vzniká v týmu − zakladatel v tom prostě nechce být sám.
Tak postupoval i Marcel Vargaeštok − spolu s kamarádem založil školu vaření Chefparade a dnes se jim daří. Ročně uspořádají asi 700 kurzů. Jak chtějí svou značku posunout dál, se Vargaeštoka ptala kolegyně Simona Janíková.
Češi rádi mluví o zdravém vaření, učit se ho ale nechtějí, říká šéf školy vaření Chefparade
"Královskou" disciplínou je potom rodinné podnikání. Skloubit firemní a rodinný život není úplně snadné. A vychovat si ještě nástupce, to chce opravdu dobře zvolenou strategii. Jak své děti připravit na kariéru v již vybudovaném podniku, se dozvíte v hlavním tématu tohoto Podnikání.
Hezké čtení!