Lidé milují nakupování. Ve chvíli, kdy čtete tento článek, na tisícovkách míst v Česku právě někdo něco kupuje. Skoro automaticky, bez rozmýšlení. Ovšem v čem už se orientuje jen nízké procento lidí, jsou spotřebitelská práva při reklamaci. Přitom je velice důležité znát správný postup právě při reklamaci zboží.

Narazit u své neznalosti přitom může jak spotřebitel, tak obchodník. 

Předložení účtenky při reklamaci, nelze reklamovat zlevněné zboží, reklamace pouze v provozovně, ve které bylo zboží zakoupeno. Tyto argumenty, a ještě mnoho dalších, používají někteří prodejci proti svým zákazníkům. Může za to neznalost dvou zákonů – nového občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele – jak ze strany prodejců, tak spotřebitelů.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.