reklama
reklama
vsESE
12. 9.

VŠE o... síti kontaktů a podnikání

Budování sítě kontaktů paří mezi klíčové aktivity při rozjezdu podnikání a utváří takzvaný společenský kapitál podnikatele. Toho si byl velmi...
22. 8.

O důsledcích zdanění rezerv pojišťoven

Názory Zpomalující ekonomika a pokračující populistická politika zvyšování výdajů veřejných financí nutí vládu k hledání dalších zdrojů. Dlouhodobě...
21. 8.

O managementu postaveném na důkazech

Názory Základní myšlenkou managementu založeného na důkazech (evidence­-based managementu, EBMgt) je, že kvalitní rozhodnutí vyžadují kritické myšlení...
13. 6.

VŠE o... intuici a datech

Názory S rostoucím objemem produkovaných dat se dramatickým způsobem zvětšuje jejich vliv uvnitř firem. Vznikají tak nové možnosti jejich zpracování,...
VŠE o...

Sloupky píší osobnosti z Vysoké školy ekonomické (VŠE).

O daném tématu řeknou, s nadsázkou, vše.

16. 5.

VŠE o... marketingu e-shopů

názory V Evropě patří Česko mezi země s největším počtem e­-shopů na jednoho obyvatele. Existuje tu přes 40 tisíc aktivních e­-shopů a do budoucna se...
21. 8.

VŠE o... zdrojích veřejného rozpočtu

Od počátku roku se zhoršuje stav našich veřejných financí. Nutí to i populistické politiky k realističtější fiskální politice. Je zřejmé, že...
18. 4.

VŠE o... konfliktech v rodinných firmách

Každý z nás v životě zastává různé role. Otec či matka dítěte jsou současně zaměstnanci, členy politické strany či sportovními fanoušky. Obvykle...
10. 4.

VŠE o... digitalizaci a otevřených datech

S rozvojem digitalizace naší společnosti je veřejná správa efektivnější prostřednictvím nástrojů eGovernmentu. Umožňují šetřit čas a náklady...
28. 3.

VŠE o... Češích a jejich botách

Před rokem 1989 patřilo Československo k největším světovým výrobcům i exportérům obuvi. Vyprodukovalo více než 70 milionů párů obuvi, více než...
1 2 3 4 5 ... 9
reklama