reklama
reklama
vsESE
Včera

VŠE o... kouzlu vánočního příběhu

Milujeme je všichni, milujeme je bez výhrad. Řeč je o vánočních reklamách, které vlastně ani reklamami nejsou, alespoň ne v pravém slova smyslu....
5. 12.

VŠE o... úskalí rankingu podniků

Nejenom ve sportu existují stupně vítězů. V dnešní době je velmi populární hodnotit pořadí téměř všeho. Existují žebříčky oblíbenosti herců,...
28. 11.

VŠE o... cestě k nesvobodě

Letos oslavujeme třicáté výročí nabytí svobody. Připomínáme si však také ještě jedno důležité výročí spjaté se svobodou − před 75 lety...
14. 11.

VŠE o... SSL certifikátech na webu

Před spuštěním jakékoli webové stránky či aplikace je třeba zvážit mnoho detailů, z nichž některé jsou vnímány jako méně důležité. Jde například...
7. 11.

VŠE o... ceně nemovitostí

Od roku 2010 jsme svědky kontinuál­ního růstu cen rezidenčních nemovitostí. Nabídkové ceny bytů se v tomto období zvýšily přibližně o 50 procent...
7. 11.

VŠE o... Nobelově ceně za ekonomii

Nad krbem v kanceláři Alfreda Marshalla, slavného cambridgeského ekonoma přelomu 19. a 20. století, visel portrét chudého vysíleného muže....
12. 9.

VŠE o... síti kontaktů a podnikání

Budování sítě kontaktů paří mezi klíčové aktivity při rozjezdu podnikání a utváří takzvaný společenský kapitál podnikatele. Toho si byl velmi...
VŠE o...

Sloupky píší osobnosti z Vysoké školy ekonomické (VŠE).

O daném tématu řeknou, s nadsázkou, vše.

22. 8.

O důsledcích zdanění rezerv pojišťoven

Názory Zpomalující ekonomika a pokračující populistická politika zvyšování výdajů veřejných financí nutí vládu k hledání dalších zdrojů. Dlouhodobě...
21. 8.

O managementu postaveném na důkazech

Názory Základní myšlenkou managementu založeného na důkazech (evidence­-based managementu, EBMgt) je, že kvalitní rozhodnutí vyžadují kritické myšlení...
7. 11.

VŠE o... významu značky při startu

Význam značky lidé znali už od pravěku, kdy mezi sebou komunikovali skrze malby v jeskyních. Symboly také bývaly komunikačním nástrojem církve....
13. 6.

VŠE o... intuici a datech

Názory S rostoucím objemem produkovaných dat se dramatickým způsobem zvětšuje jejich vliv uvnitř firem. Vznikají tak nové možnosti jejich zpracování,...
16. 5.

VŠE o... marketingu e-shopů

názory V Evropě patří Česko mezi země s největším počtem e­-shopů na jednoho obyvatele. Existuje tu přes 40 tisíc aktivních e­-shopů a do budoucna se...
1 2 3 4 5 ... 10
reklama