14. 8. 2014
14. 8. 2014
Do funkce Sector Leadera, Consumer Goods & Health české společnosti GfK byla v červenci jmenována Lenka Harmon, která do ní postoupila z pozice...
10. 1. 2013
10. 1. 2013
Česko je pořád hluboko pod evropským průměrem. Alespoň při srovnání kupní síly, jak vyplývá z celoevropského srovnání. V přepočtu na osobu...
23. 8. 2012
23. 8. 2012
Více než 2/3 českých domácností preferují při nákupu nábytku a bytových doplňků velkoplošné specializované prodejny nábytku. Vedle toho má však...
20. 8. 2012
20. 8. 2012
Podle studie GfK Loyalty Cards SK&CZ realizované na vzorku 1300 českých a slovenských respondentech 15-65 let, je podíl lidí, kteří v Česku...
9. 12. 2013
9. 12. 2013
Zajištění konkurenceschopnosti a úbytek přírodních zdrojů potřebných k výrobě produktů jsou hlavními důvody k rapidně rostoucí aktivitě firem v...
UVNITŘ MAPA: Hlavními evropskými pesimisty jsou ve vztahu ke krizi Řekové a Portugalci. Hned za nimi následují Češi.
3. 11. 2011
3. 11. 2011
Čeští spotřebitelé nejvíce věří informacím o výrobcích, které jim poskytnou příbuzní či známí. Za důvěryhodné zdroje považují také...
16. 8. 2010
16. 8. 2010
Skepse Čechů vůči potírání korupce začíná slábnout, ukázal průzkum společnosti GfK Czech, jehož výsledky mají HN k dispozici.
25. 9. 2009
25. 9. 2009
Hodnota indexu pro říjen podle GfK stoupla na 4,3 bodu ze zářijových 3,8 bodu. Dostala se tak na nejvyšší úroveň od loňského června.
26. 5. 2009
26. 5. 2009
Institut GfK hlásí, že Němci věří, že jejich ekonomika poroste.