reklama
reklama
banner CSR2
13. 6.

Do popředí jde péče o přírodu

Projekty zaměřené na cirkulární ekonomiku letos podle ředitelky Asociace společenské odpovědnosti Lucie Mádlové rezonovaly v cenách SDGs....
13. 6.

Lepší podnikání podpoří lepší svět

Unilever plán udržitelného rozvoje, představený v roce 2010, leží v centru obchodního modelu společnosti Unilever. Cíle, které jsou stanovené do...
Co je CSR

CSR (Corporate Social Responsibility)
Společenská odpovědnost firem

Způsob podnikání nad rámec zákonných, etických i společenských očekávání. Zahrnuje sociální, ekonomická a ekologická hlediska do každodenního chodu firmy; je to součást firemní strategie. Jde o dobrovolný závazek firem chovat se odpovědně ke společnosti i prostředí, v němž podnikají, chovat se odpovědně ke svým stakeholderům neboli otevřeně komunikovat a spolupracovat se zákazníky, investory, akcionáři, zaměstnanci, neziskovými organizacemi, dodavateli, obcemi, školami, médii, státní správou i mezinárodními organizacemi.

Partner projektu
ČEZ
1 2 3 4 5 ... 56
reklama