Mezi českými podnikateli často panuje přesvědčení, že hned po Slovensku je nejjednodušší vyvážet do Polska. Znalci polského trhu ovšem před touto iluzí varují. Podobný jazyk, kultura, politický a hospodářský vývoj v posledních letech a určitá náklonnost Poláků k Čechům ještě neznamenají otevřený polský trh. Naopak.

"České firmy vstupují na polský trh nepřipraveny a až na místě zjišťují, že zde není vše tak podobné tuzemskému trhu, jak si původně myslely," uvádí Adam Suchanek, ředitel kanceláře agentury CzechTrade ve Varšavě. Mimochodem, tato agentura otevřela kvůli velkému zájmu českých firem o polský trh své zastoupení také v Katovicích.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.