Zájem o unikátní zboží, které jim pomůže ušetřit náklady. A snaha utrácet u firem, které své zisky vracejí zpět do místního regionu. Takoví jsou současní američtí zákazníci. Díky jejich obavám z příchodu další vlny ekonomické krize mají české firmy větší šanci než dřív proniknout na tamní trhy.

"Tamní trh byl hodně konzervativní a orientovaný na domácí výrobce. Dnes jsou zákazníci schopní přijímat i další alternativy. Rozhlíží se a hledají, kde nakoupit efektivněji," popisuje Tomáš Kolář, výkonný ředitel společnosti Linet, která před rokem zřídila v USA svoji pobočku. Firma původně zvažovala akvizici některého z amerických výrobců, nakonec se rozhodla založit zastoupení vlastní.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se