Síť nákupních parků je v tuzemsku hustá, nové se staví už i ve městech s méně než 10 tisíci obyvateli. To ale neznamená úpadek výstavby komerčních zón. Místo prodejen potravin a zboží denní potřeby do nich však bude častěji mířit jiný typ nájemců − vzorkovny, řemeslníci či menší firmy se svým obchodním zastoupením, kancelářským a skladovým zázemím.

"Jednotky tohoto typu se staly v poslední době velkým trendem na trhu," říká Jiří Kristek, vedoucí oddělení pronájmu nákupních parků v poradenské společnosti Cushman & Wakefield. "Tyto plochy jsou vhodné zejména pro sídla firem, velkoobchodní zázemí, školicí centra, vývojová centra, výdejny a sídla e-shopů či pro prodej specializovaného zboží," popisuje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se