Téměř 60 procent stavebních firem v Česku realizuje stavby na hranici kvality. Vyplývá to z průzkumu analytické společnosti CEEC Research, jež poskytuje studie o aktuálním stavu a očekávaném vývoji stavebnictví v 10 zemích střední a východní Evropy.

„Řada ředitelů stavebních firem potvrzuje, že současná krize na trhu, která se projevuje nedostatkem zakázek a s tím spojenou snahou investorů o dosažení co nejnižších cen, je v některých případech nutí i k snižování kvality stavebních prací,“ komentuje výsledky aktuálního výzkumu ředitel CEEC Research Jiří Vacek. „Tento trend však z dlouhodobého hlediska může mít pro investora přesně opačný dopad, tedy větší množství oprav a tím pádem i výrazně vyšší náklady na údržbu staveb,“ dodává Jiří Vacek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru