S hrozbou zvýšené sazby DPH a tím pádem prodražení nového bydlení si před několika lety pořídilo byt v novostavbě nebo nový rodinný dům mnoho lidí. Ne pro všechny se však vidina dobře investovaných peněz a komfortního bydlení stala realitou.
Klienti developerských firem se museli vyrovnat nejen s nepromyšleným architektonickým řešením, ale i s nekvalitně provedenými stavebními pracemi a faktem, že stavaři šetří na materiálech.
Klienti renomovaných i malých firem se setkávají s neochotou dodavatelů reklamace řešit, po vypršení záruky jim nevycházejí vstříc ani zástupci společenství vlastníků bytů, ačkoli špatné řemeslné zpracování jednoho bytu může mít vliv i na ostatní uživatele bytovek. Obyvatelé následujících bytů a domů mají jedno společné – nemovitosti, které v posledních pár letech začali užívat, byly nekvalitně zpracované. Jedněm zatéká do bytu nebo rodinného domu střechou, druhým pro změnu zespodu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru