Uplynulý rok boje s koronakrizí ukázal, jak je (nejen) pro stát důležité disponovat nástroji pro digitalizaci komunikace s občany, které umožní zapojení co nejširších skupin obyvatel jednoduchým a uživatelsky přívětivým způsobem. Když se přitom před více než dvěma lety nedostatek takového nástroje začal ukazovat čím dál víc bolestně, přišla inspirace ze severských států. Tam je digitalizace veřejné správy samozřejmostí a klíčovou roli v ní sehrály banky. Právě banky totiž mají s přechodem na on-line komunikaci s klienty rozsáhlé zkušenosti a disponují prostředky pro to, aby mohly v tak komplexním systému úspěšně plnit svou roli. Nejnovější projekt elektronické bankovní identity, který vznikl ve spolupráci s největšími tuzemskými bankovními institucemi, se jeví být ukázkovým příkladem dobré praxe a energie namířené tím správným směrem.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se