Nejen on-line propagaci, sociální sítě či akce pro zákazníky potřebuje zvládnout většina malých a středních firem, aby byly na trhu vidět. Na co se zaměřit především? Marketingové trendy pro letošní rok komentují odborníci i podnikatelé.

Jděte mezi lidi a mluvte s nimi

"Do budoucna lze dále počítat s rostoucím zájmem zákazníků o lokální produkty a služby. Lidé více a více vyhledávají a navštěvují malé podniky, chodí na trhy a další akce, kde jsou místní podniky přítomny. Je jen na firmách, jak této příležitosti využijí," říká Petra Pavičová ze společnosti BYZNYSIN CZ, jež se dlouhodobě věnuje společenské odpovědnosti firem a podpoře malých podnikatelů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Zákazníci dnes rádi vyhledávají výrobce ze svého regionu. Jindy je ale ke koupi přivede přesně cílená reklama na webu. Efektivní cestu propagace představuje například automatizovaný nákup online reklamy, takzvaná programatická reklama, nebo reklama na sociálních sítích.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.