Nejen on-line propagaci, sociální sítě či akce pro zákazníky potřebuje zvládnout většina malých a středních firem, aby byly na trhu vidět. Na co se zaměřit především? Marketingové trendy pro letošní rok komentují odborníci i podnikatelé.

Jděte mezi lidi a mluvte s nimi

"Do budoucna lze dále počítat s rostoucím zájmem zákazníků o lokální produkty a služby. Lidé více a více vyhledávají a navštěvují malé podniky, chodí na trhy a další akce, kde jsou místní podniky přítomny. Je jen na firmách, jak této příležitosti využijí," říká Petra Pavičová ze společnosti BYZNYSIN CZ, jež se dlouhodobě věnuje společenské odpovědnosti firem a podpoře malých podnikatelů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.