Na trhu práce se v současnosti střetávají tří různé věkové skupiny, pro které se vžilo označení generace X, Y a Z. Každá z těchto skupin má jiné nároky na zaměstnavatele. Před lídry tak vyvstává nová výzva, jak správně nastavit způsob komunikace, odměňování a motivace jednotlivých kategorií zaměstnanců.

Mezi manažery českých firem je v současnosti velká část zástupců takzvané generace X (dnešní čtyřicátníci a padesátníci). Ti se v posledních letech musí vyrovnávat s nástupem generace Y (dnešní třicátníci), která má zcela jiný přístup k práci a odlišný žebříček hodnot. Na trh práce navíc začíná vstupovat také mladá internetová generace Z (teenageři a dvacátníci).

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.