Kultury různých firem lze členit do určitých typů, a to v závislosti na jejich výkonové orientaci, sklonu k inovacím, ochotě riskovat, tendenci ke koncentraci, delegování pravomocí či důrazu na přesné vykonávání předepsaných úkolů. Tyto typy vznikají zpravidla na základě zvyklostí firemního vedení, často na ně působí ale i odvětví, ve kterém firma působí. Představíme vám hlavní typy firemních kultur.


•    Soutěživá či podnikatelská kultura

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Má vedení firmy sklon k inovacím? Je ochotno riskovat? Klade důraz na přesné vykonávání předepsaných úkolů? To vše rozhoduje o typu firemní kultury. Ta přitom nemusí být jen přínosem pro společnost, ale může mít i patologický vliv.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.