Správné odměňování pracovníků je jedna z klíčových aktivit každého personalisty. V řadě odvětví se jedná o významnou nákladovou položku.

Firmy se proto snaží nastavit svoji strategii tak, aby plnila motivační charakter a zvyšovala atraktivitu podniku na trhu práce, přitom nesmí snižovat konkurenceschopnost firmy neodůvodněnou štědrostí.

Podniky se v poslední době výrazně zaměřují v oblasti systémů odměňování na nastavování variabilních složek tak, aby reflektovaly upravované obchodní plány. Společnosti přenastavují odměňování na výkonnostně orientované.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Hospodářský pokles přiměl řadu firem přehodnotit metody řízení a motivaci zaměstnanců, tedy i nastavení systémů odměňování. Jak vidí pracovní trh do roku 2020 poradenská společnost PwC?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.