Co si lidé myslí o vašem produktu? Jaký názorový trend panuje v daném odvětví? Na tyto otázky umí odpovědět nástroj SentiSquare, který se zabývá sémantickou analýzou internetových příspěvků. Výsledné reporty o zájmech a postojích lidí jsou užitečné zejména pro marketingové a komunikační manažery. Nápad zaujal i porotce soutěže inovativních firem Ignite, ve které plzeňská firma SentiSquare obsadila třetí místo.

"K řadě témat je na internetu tolik textu, že ho člověk nedokáže učíst. Snadno pak sklouzne k tomu, že pár příspěvků, které přečetl, považuje za statisticky významné a vystihující celou šíři tématu. Může tak udělat zcela nesprávný závěr a poškodit svůj podnik," popisuje marketingový manažer společnosti SentiSquare Stanislav Rejthar.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Internet obsahuje záplavu komentářů, které se týkají společností, produktů, odvětví i celospolečenských jevů. V takovém množství příspěvků je velmi složité vysledovat názorový trend a včas si všimnout jeho změny. Společnost SentiSquare proto vyvinula algoritmus, který dokáže tyto texty uspořádat, shrnout a prioritizovat podle významu.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.