Českému e-shopu s nábytkem a bytovými doplňky Bonami se během pandemického roku dařilo. Na jarní nejistou situaci se firma rozhodla zareagovat investicemi desítek milionů do skladů a vlastní dopravy. V době, kdy e-shop konkurenčního řetězce Ikea kolaboval pod náporem zákazníků, bylo Bonami schopné obsloužit i dvakrát tolik lidí. Riskantní strategie Bonami ve výsledku vynesla zisk 80 milionů korun před započtením úroků, daní a odpočtů. Investice do dalšího rozvoje plánuje i v nadcházejícím roce. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se