Rok 2019 se nesl v duchu zdražování. Přesto, nebo možná právě proto byl pro většinu českých firem úspěšný a mnohdy předčil jejich původní očekávání. Ukazuje to anketa HN, které se zúčastnilo 142 významných českých společností napříč obory − od energetiky přes potravinářství, strojírenství či hutnictví až po služby a IT.

Nejvíce firem přičítá své úspěchy mimo jiné pokračujícímu ekonomickému růstu. "Vnímáme to jednak na našem rostoucím obratu, jednak na rostoucí poptávce našich zákazníků po kvalitních výrobcích, vyrobených tradičním řemeslným způsobem," říká například Hans-Jörg Bauer, šéf hypermarketů Globus v Česku.

Podobný pohled sdílí i další podniky. Podle výsledků ankety splnily plán čtyři pětiny dotázaných společností, u více než třetiny firem dokonce výsledky předčily původní očekávání.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se