Jaroslav Řasa, spoluzakladatel firmy Abra Software, která se specializuje na informační podnikové systémy, tvrdí, že český byznys je příliš zahleděný do svých nedávných úspěchů. Což vede k tomu, že ztrácí kontakt s rychle se měnící dobou. A protože nechce, aby i jemu ujel vlak, prošla Abra hlubokou proměnou. Tak aby uspěla na budoucím trhu, jehož podobu vymodelují lidé, kterým je nyní teprve dvacet let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.