V konkurenci velkých zahraničních hotelových řetězců a nových ubytovacích platforem jako Airbnb se českému řetězci Orea dlouho nedařilo. V posledních pár letech se ovšem společnost vrací "do hry" a do pěti let chce zdvojnásobit počet svých hotelů. K úspěchu přitom stačilo relativně málo − pochopit, co současní zákazníci skutečně chtějí, a následně jim to dopřát, říká Gorjan Lazarov, ředitel Orea Hotels & Resorts.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.