Po měsících jednání se dohodl prodej většiny nejúspěšnějšího českého start-upu Kiwi.com. Zatímco většina dosavadních českých investorů z projektu s mnohonásobným zhodnocením vystoupí, nadále v něm zůstává její zakladatel a hlavní postava Oliver Dlouhý. "Já a další spoluzakladatel Kiwi Jozef Képesi jsme prodali jen nepatrnou část našich podílů. Zůstáváme ve firmě jako významní společníci a nemění se ani naše exekutivní pozice," říká v rozhovoru pro HN Dlouhý. A rozpovídal se také o tom, jak prodej probíhal, proč nedopadla dřívější jednání o vstupu velkého investora, kde má Kiwi slabiny či jak se cítí po jednom z nejsledovanějších prodejů firmy v Česku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru