Jan Kovář spolupracoval také se společnostmi jako Komerční banka, Česká pojišťovna, Emco, Česká pošta nebo Škoda Auto a Volkswagen. Manažerům z těchto odvětví poskytoval především marketingové poradenství. Po období stráveném v agenturách působil rovněž ve společnosti ContiTrade (BestDrive) EMEA, kde byl zodpovědný za oddělení “Marketing Intelligence” v celém EMEA regionu.

“V následujícím roce se za pomoci prodejního, marketingového i produktového týmu chceme soustředit zejména na posílení obchodu na vybraných trzích. Oslovit chceme nejen český trh, ale zejména ten evropský. Potenciál ovšem vidíme i v USA a na dalších významných trzích jako je Skandinávie a Jižní Amerika,” popisuje svůj úkol v CleverAnalytics Jan Kovář, který přináší zkušenosti z největších výzkumných agentur na světě, jako jsou Kantar TNS, Synovate nebo GfK. V agenturách vedl marketingový průzkum pro globální klienty jako např. společnosti Nestlé, Mondelez, skupina VW nebo řadu finančních institucí.

“Svoji roli v CleverAnalytics, mimo svěřené obchodní cíle, chápu především jako roli tlumočníka mezi našimi klienty, jejich potřebami a produktovým týmem tak, aby vše zapadalo do celkového kontextu klientských požadavků a našich služeb. Mým cílem tak je, aby obě strany perfektně rozuměly, k čemu a proč směřujeme a zejména, co jednotlivé projekty oběma stranám přinesou,” dodává Kovář.

“Platforma CleverAnalytics umožňuje firmám snadno analyzovat a kombinovat data v prostorovém kontextu a odhalit tak souvislosti, které v grafech a tabulkách běžných reportovacích systémů zůstávají skryté nebo je nemožné je analyzovat a reportovat najednou. To podstatné je, že umožňujeme koncovým byznysovým uživatelům na jakékoliv řídící nebo analytické úrovni snadno provádět složité obchodní, logistické a jiné analýzy, které jim dříve tak snadno, a nebo spíše vůbec dostupné nebyly a to vše v geolokačním kontextu,” popisuje Kovář.

 

Související