Lidé na celém světě, kteří špatně vidí a mají velmi nízké příjmy, si ulehčí život. Česko-americký start-up DOT Glasses nyní uspěl v kampani na crowdfundingové platformě Hithit, když od lidí dokázal vybrat přes 450 tisíc korun na další rozvoj. Na trh chce uvést velmi levné brýle, nejdříve začala s prototypy vytištěnými za pomoci 3D tisku. Po úspěchu v kampani plánuje  velkovýrobu, která bude probíhat ze vstřikovacích forem, což při zvyšující produkci zajistí postupné snižování nákladů až na pouhý dolar. 

"Spuštění první velkosériové výroby plánujeme na konec roku 2018. Máme už nasmlouvanou výrobu i domluvenou distribuci napříč cílovými zeměmi," řekl Philip Staehelin. Firmu sídlící v Praze založil s manželkou Romanou, dále v ní působí Joanna Safarik a Vojtěch Foukal.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V placené části se dozvíte, jak výrobci dosahují tak nízkých nákladů a kdy by mohla začít jejich výroba.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru