Společnosti Apple a Google vyrazily do boje proti nadměrnému užívání sociálních sítí.

V rámci rozšířeného trendu zdravého používání moderních technologií chtějí pomocí aplikace poskytovat svým zákazníkům řešení problému, který přitom samy pomohly vytvořit.

Apple pro to vyvinul nástroj, který pomáhá zorganizovat si čas strávený například prohlížením fotek na Instagramu nebo příspěvků na Facebooku. Ten počítá, kolikrát si majitel vezme telefon do ruky v pracovní době nebo jak často kouká na svítící displej pozdě do noci, a sleduje, jestli mobil zůstane v průběhu týdne zhasnutý dostatečně dlouho na to, aby se člověk stihl třeba v klidu najíst, dostatečně se vyspat nebo si zacvičit.

To vše v rámci nastavení, které si uživatel zvolí sám.

Zbývá vám ještě 70 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak mají aplikace fungovat?
  • Proč je firmy vyvíjejí?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se