Rozjezdy roku už popáté vyhlašují vítěze v jednotlivých regionech a zároveň projekt, který postupuje do celostátního finále. Porota - složená z odborníků i úspěšných podnikatelů - zasedala i v Praze. V hlavním městě bylo přihlášeno 77 projektů, například dětské rostoucí oblečení, krabičková dieta pro psy nebo výroba fíkové kávy. Vítězky byly vybrány ale jen tři a redakce ProByznys.info se je rozhodla trochu vyzpovídat. 

Vítězem se stala Klára Horáková se svou HOHO těhotenskou módou. "S kolegyní Emou Pospíšilovou jsme se přihlásily s oděvní značkou HOHO. Je to značka, která se zaměřuje na módu těhotenskou a kojící, ale nejenom to. Lpíme na kvalitních materiálech, zajímavých a rafinovaných střizích, pohodlných modelech. Všech těchto aspektů si ženy v době těhotenství a kojení velice váží a cení si jich. Delší dobu jsme modely zkoušely, vymýšlely, samy nosily a v lednu tohoto roku jsme spustily náš web a tím se vše nastartovalo," popisuje Klára.

Nejde ale o jejich první projekt. Už za sebou mají vytvoření značky Lumpidu, pod kterou šijí a navrhují pro malé děti - přebalovací podložky, bryndáky, sáčky na látkové pleny a podobně. Je to sortiment pro ekologicky smýšlející rodiče.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.