Výběru vánočních dárků není potřeba věnovat pozornost jen v osobním životě, ale rovněž v tom pracovním. I dárky obchodním partnerům totiž mohou vyjádřit úctu a respekt, nebo naopak urazit. Možná to je důvodem, proč jsou čeští podnikatelé při jejich výběru spíše konzervativní a opatrní. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Čas vánoční se nezadržitelně blíží. Firmy by se tedy měly začít poohlížet po vhodných dárcích pro své obchodní partnery. Poděkováním za dobrou spolupráci ale nemusí být vždy jen dárkový koš, kancelářské potřeby či víno. Zajímavou variantou jsou například společensky prospěšné dárky.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.