Jak maximalizovat efekt sdílených služeb, outsourcingu?
Maximalizace pozitivních efektů je vždy úzce svázána s několika aspekty. Vedle kvalitní přípravy produktové, servisní a zejména ekonomické je ve finále klíčový dobře rozmyšlený předmět vlastního outsourcingu. Obecně platí, že čím větší je komoditní charakter outsourcované části ICT, tím větší je možný dosažitelný pozitivní efekt.

Důležitá je též nutnost nastavení dobře vybalancovaného vztahu klienta s outsourcerem.  Ideální je stav, kdy oba aktéři považují vzájemný vztah za výhodný a tím i dlouhodobě udržitelný.

V neposlední řadě je dobré zdůraznit, že realizace outsourcingu a následné používání služeb outsourcera musí být v souladu s ICT strategií a své místo má samozřejmě i ve strategii nadřazené, tj. celofiremní.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se