Přes tři čtvrtiny tuzemských podnikatelů neuvažuje o rozšíření svého podnikání. Zejména proto, že se chtějí soustředit na rozvíjení toho stávajícího. Vyplývá to z průzkumu mezi téměř 7000 podnikateli, který v rámci právě zahájeného 5. ročníku srovnávacího výzkumu Město pro byznys provedla společnost Datank.

Mesto pro byznys

Další pětina oslovených respondentů neuvažuje o rozšiřování, protože je už z něj unavená a nechce mu věnovat více času a energie.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se