Český výrobce vybavení a oblečení do přírody Husky chce i přes problémy v maloobchodu rozšířit síť svých obchodů. Do obchodních center se ale nehrne. 

"Jsou příliš drahá," říká v rozhovoru majitel firmy Petr Brůna. Kromě České republiky se společnost chystá otevřít první vlastní prodejnu i ve Francii.

Jak vnímáte letošní rok z hlediska prodejů? Šetří Češi ještě víc?

U nás byl nejslabší minulý rok. Letos se to mírně zlepšilo, v tržbách na maloobchodu o 10 až 15 procent. Ale hodně jsme posílili internet, na všech našich prodejnách máme odběrová místa a i díky tomu se obrat zvýšil. To jsme loni neměli.

Jaký máte podíl prodeje přes internet?

Nyní deset procent z celkových tržeb, ale předpokládáme další růst. Chceme se na něj víc zaměřit.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru