Volný přepis telefonických rozhovorů s infolinkou Alza.cz:

Pondělí (23.4.)

Alza.cz: Dobrý den, jak Vám můžu pomoci?

Karel: Objednal jsem si u vás tablet, dnes mi přišla SMS, že jsem si jej nevyzvedl. Nějak jste mi asi opomenuli zaslat potvrzující SMS, že je má objednávka připravena k vyzvednutí. Dnes mi došla zpráva, že pokud mám stále zájem, mám se ozvat. O zboží mám zájem stále...

Alza.cz: Ano, koukám na to, vše je v pořádku, mám objednávku znovu aktivovat? Tablet budete mít dnes odpoledne na vaší pobočce...

Karel: Ano, budete moc laskav. Děkuji Vám...


Úterý (24.4.)

Karel: Dobrý den, nepřišla mi potvrzující SMS. Stalo se to už podruhé, volám jen pro jistotu. Je někde problém?

Alza.cz: Moment, podívám se... Vaše zboží se naskladňuje... Mějte prosím trpělivost, dnes odpoledne bude k dispozici.

Karel: OK, díky.


Středa (25.4.)

Karel: Dobrý den, koupil jsem si u vás tablet, stále ho ale ještě nemám, jak je to možné?

Alza.cz: Vidím tady, že máme k dispozici 3 kusy, ten váš už je na cestě na pobočku. Nerozumím tomu, že ještě nebyl doručen. Moc se omlouvám, ale vydržte... nejpozději zítra...

Karel: Opravdu? Na vašem webu je u položky uvedeno, že zboží „Není k dispozici“.

Alza.cz: Ano, to je a znamená to, že se naskladňuje.

Karel: OK, počkám tedy.


Pátek (27.4.)

Karel: Dobrý den. Vážíte si svého zákazníka?

Alza.cz: Ano, jistě.

Karel: Proč tedy na své zboží čekám už 10 dní?

Alza.cz: ... ticho 15 vteřin ...

Karel: Jak si mám vyložit váš slogan: „Garance – nejspolehlivější internetový obchod v ČR“? Co je tedy myšleno slovem „garance“?

Alza.cz: Vaše zboží by mělo být k dispozici do 24 hodin...

Karel: Čekám ale už 10 dní...

Alza.cz: Objednal jste si zboží, které nemáme...

Karel: Cože?

Alza.cz: Vidím tady, že vámi zvolený tablet nemáme na prodejně ani na skladě. Dodavatel nám jej nedodal...

Karel: A? Jakto, že je tedy ve vaší nabídce na internetu?

Alza.cz: Není tam.

Karel: Ale byl tam!!! V momentě, kdy jsem si jej objednával...

Alza.cz: To není možné, nešel by objednat.

Karel: A jak je možné, že jsem ho tedy objednal?

Alza.cz: To nevím... Chcete zrušit objednávku?

Karel: Chtěl bych si nějak oficiálně stěžovat, jak to mám udělat?

Alza.cz: Na stránkách máme dotazník.

Karel: Díky...


Email, odeslaný 27.4. ve 14:00 na reklamační oddělení alza.cz...


Dobrý den,

bohužel si musím postěžovat na vaše služby...

Ve dnech 16. a 17. dubna jsem si u Vás objednal zboží – tablet Asus - v akci, za 8 815 Kč. Do dnes, tj. 27.4., nejsem jeho vlastníkem – produkt mi nebyl dodán. Proč? Vaše firma tvrdí, že jsem si objednal zboží, které nemá. Výrobek byl ale normálně v nabídce, jinak bych ho ostatně nemohl objednat.

Musím podotknout, že až do teď jsem byl spokojen s Vašimi službami, po dnešku už to bohužel nemůžu tvrdit a ke smůle Alza.cz se o zkušenost podělím - prostřednictvím svého blogu (na serveru Hospodářských novin - IHNED.cz) – i s veřejností.

Není jednoduše možné, by bylo na Vašem webu prodáváno zboží (Tablet ASUS EEE Pad Transformer TF101 16GB), které podle vašeho zaměstnance (na infolince) nemáte a už asi ani nikdy mít nebudete. Nebo se mýlím?

Je mi navíc obzvláště podezřelé, že k tomu došlo v týdnu, kdy u vaší konkurence (Da...t) vrcholila akční cena na konkureční výrobek (s jablkem ve znaku). Byla to skutečně jen náhoda? Číslo mé objednávky je: 12557665.

Děkuji za brzkou reakci,

Karel Tinl


27.4. - 14:28 ... zvoní telefon ... omluva ... děkuji za ní ...


 Trvalo to jen 27 minut od zveřejnění blogu na IHNED.cz a zvoní mi telefon !!! Ozval se zástupce obchodního oddělení Alza.cz. :-) Byl velmi vstřícný - slíbil, že mou záležitost brzo vyřídí, zjistí případné alternativy - pokud už opravdu zboží není k dispozici, nabídne jiné. "Velmi si vážíme toho, že jste kvůli problémům neodešel ke konkurenci," doplňuje zástupce Alza.cz. Na jeho otázku, kdy stáhnu článek z IHNED.cz, jsem ale musel odpovědět: "Dokud nebudu mít svůj tablet v ruce, budu svou zkušenost sdílet s veřejností".


27.4. - 15:09 ... druhý telefonát ... to už vypadá nadějně...


Opět zvoní telefon. "Tablet je připraven k expedici," ozve se ve sluchátku zástupce obchodního oddělení Alza.cz. "Doveze vám ho kurýr, zdarma," jupí !!! A to i přesto, že jsem ho původně měl vyzvednout na pobočce za poplatek 25 Kč. "Berte to jako omluvu," zní hlas Alzy ze sluchátka. Kurýr má dorazit na mnou zvolenou adresu mezi 15:30 a 17:30.


27.4. - 15:35 ... SMS


Obdržel jsem SMS: "Vazeny zakazniku, Vase objednavka byla odeslana. Dorucena bude do 60 minut."


27.4. - 16:23 ... napjatě čekám...


27.4. - 16:29 ... dorazil balík ... rozbaluji...


27.4. - 16:42 ... happy end ...


Neuvěřitelné ... tablet je doma !!! (...a funguje) ... !!! THE END !!!

 

/Jaké jsou Vaše zkušenosti s internetovými prodejci?

Zapojte se do diskuze.../