Tradiční plzeňské pivo umetá v posledních letech cestu nově nabízeným druhům a od piva odvozeným nápojům. Od piva v plastových lahvích přes radlery až po ovocná či nealkoholická piva různých příchutí.

Vyvíjejí a rozšiřují se i nové typy prodeje. Například pivo čepované z tanků namísto ze sudů. Podle Paola Lanzarottiho, cizince, který je jako šéf Plzeňského Prazdroje mužem číslo jedna českého pivního byznysu, si to tak přejí zákazníci.

"Jednoznačně je to poptávka, touha po nových chutích, nový životní styl mladší generace, a díky tomu nové příležitosti," říká po prvním roce stráveném v čele největšího tuzemského pivovaru.

Místní trh je podle něj jedním z největších hybatelů inovací i v celosvětovém měřítku. Nevylučuje přitom, že v budoucnosti bude Prazdroj prodávat třeba i vodu. "Nic není nemožné," říká.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru