Konec roku sice bývá hektický, ale najděte si čas vyjádřit vděk a úctu nejen své rodině, ale také svým obchodním partnerům a klientům. Ještě před pár lety byly v kurzu dárky typu USB flash disky, klíčenky nebo sety psacích potřeb s logem firmy. Dnes je tomu ale jinak. Populární je darovat dárky osobitějšího charakteru.

"Pominula doba dárků v podobě reklamních předmětů s velkými logy dárce. Věci to byly většinou nevalné kvality, navíc z příjemce dělaly nedobrovolný reklamní nosič," upozorňuje Ondřej Obluk, ředitel společnosti Ogilvy & Mather Prague.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se