I přes vzrůstající kybernetickou kriminalitu patří sociální média mezi nejoblíbenější komunikační kanály, které firmám poskytují rychlou zpětnou vazbu. Na českém trhu je k využití sociálních sítí hned několik. Nejznámější je Facebook, Twitter a Google+. Kromě sítí pro běžné uživatele byly vyvinuty i speciálně zaměřené sociální sítě - tzv. profesní. Jednou z nich je LinkedIn.

Podle slov Ricarda Adama, globálního viceprezidenta public relations společnosti AVG, sociální sítě navíc firmy učí i umění naslouchat klientům.

"Naše společnost teď aktuálně pracuje na přímém napojení zákaznického servisu na sociální sítě, kdy zákazníkovi odpoví přímo zaměstnanec z oddělení Customer care, a nikoliv správce profilu Facebooku nebo Twitteru," říká Adame.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.