Cesta k zákazníkům

Získejte přehled o návštěvách vašich firemních webových stránek a zjistěte o jaké produkty či služby se zajímaly díky novému nástroji ProByznys.info Leady.cz

Každá firma chce mít více zákazníků, nicméně klíč k dalším klientům je obvykle v těch současných. Ať už jde o konečné spotřebitele nebo zákazníky firemní. Pokud pochopíte, kdo je Váš současný zákazník, co ho přivedlo a jak jste ho získali, máte napůl vyhráno.

V tomto příspěvku se zaměříme ne firemní zákazníky, jako potenciální odběratele vašeho zboží, či služeb. Je s podivem jak málo firem ví, kdo je jejich typický firemní zákazník, a výběr na koho cílí jejich obchod a marketing je víceméně náhodný.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.