Zákazník má vždy pravdu, říká tradiční přísloví. Někdy na něj ale firma může doplatit. Některým zákazníkům se totiž nezavděčíte nikdy. Zkouší, co si mohou dovolit, nedodržují vámi nastavená pravidla či mají nerealistické požadavky.

Nezbývá tedy než rozloučit se s nimi dříve, než kvůli nim utratíte mnoho peněz na řešení situací, které stejně nevyřešíte k jejich spokojenosti.

Někdy se stačí jen ujistit, že nejste jediní, kdo cítí problém. Zákazníci si občas ani nejsou vědomi, že působí komplikace. Stává se to zejména ve chvíli, kdy prvně poptávají nějakou službu či výrobek a nemají s vaším byznysem žádnou zkušenost.

"Občas se naši klienti diví, že nemají v pokoji 'De Luxe' vířivou vanu či čerstvé květiny na stole. Recepční jim pak vysvětluje, že v rámci našich tří hvězdiček vše splňujeme. Často se pak ukáže, že tito klienti poukaz na ubytování vyhráli a jsou v hotelu poprvé v životě," říká Pavel Hrouda, majitel Hotelu Ve Dvoře na Plzeňsku.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.